آنیسا خانومآنیسا خانوم، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 10 روز سن داره

واسه نی نیمون که هنوز خیلیییییی کوچیکه....

مهمون دلم

1392/10/3 20:02
نویسنده : leila
173 بازدید
اشتراک گذاری

نمیدونم چجوری و از کجا شروع کنم .........

اولین روزی که فهمیدم تو مهمون دلم هستی 19 آذر92 بود ....

اینم نشونش

 

 

حس عجیبی بود نمیدونم هیچ نشونه ای نداشتی ولی از لحظه ای که فهمیدم تودلمی عاشقت شدم...

 الان که تقریبا 6 هفته گذشته کم کم داری نشونه هاتو میاری اولیشم حالت تهوعه که بیشتر وقتا دارم.

نمیدونم دخملی یا پسملی ولی قول بده زیاد اذیتم نکنی .......

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مریم
3 دی 92 19:57
سلام انشاا... بسلامتی مواظب خودت باش راه درازی در پیش داری دوست داشتی پیش ماهم بیا شاید بتونیم دوستای خوبی واسه هم باشیم.
مریم
8 دی 92 15:24
آپم گلی وقت کردی بیا پیشم
خبرنامه فروشگاه اینترنتی کلکسیون
1 بهمن 92 18:37
با اجازه ی نویسنده محترم وبلاگ وبلاگ خبری فروشگاه اینترنتی کلکسیون راه اندازی شد. شما می توانید با دنبال کردن وبلاگ خبری ما، از آخرین اخبار مربوط به تخفیف ها، فروش ویژه و قرعه کشی های مخصوص کوچولوها با خبر شوید و با نظرات و پیشنهادات خود ما را در امر بهبود روند کاری فروشگاه، یاری کنید. منتظر شما دوست عزیز هستیم
مریم
9 بهمن 92 14:56
سلام کجایی؟ چرا آپ نمیکنی؟ خوبی؟