آنیسا خانومآنیسا خانوم، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 10 روز سن داره

واسه نی نیمون که هنوز خیلیییییی کوچیکه....

غربالگری

1393/2/10 13:12
نویسنده : leila
176 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام

خیلی وقته نیمدم

ولی با خبرای خوب اومدم.بلاخره آزو سونوی غربالگری رو دادم هر دو مرحلشو وهمه چیز خوب بود خدا روشکرررررلبخند

دکتر واسه قبل عید واسم سونوی سه بعدی نوشته و تو این سونو جنسیت نینی مشخص میشه خیلی دوس دارم زودتر بدونم دخملی یا پسمل فعلا که همه واسم تشخیص دادن پسمل هرچی که خدا بخواد ایشالا فقط سلامت باشیییییییییقلب

راستی اینم یه عکس سونوی دیگه که تو هفته 13 ازت دارم خیلی دوسش دارم

 

پسندها (2)

نظرات (5)

مامان آینده
17 اسفند 92 23:16
سلام. انشالله نی نیتو به سلامتی بدنیا بیاری. مامان آینده
فاطمه مامان وانیا
18 اسفند 92 0:21
سلام عزیزم مبارک باشه ایشالا نی نیت هرچی که هست سالم باشه خوشحال میشم بیشتر با هم آشنا بشیم
مریم
18 اسفند 92 14:34
سلام لیلا جان انشاا... چه دختر چه پسر به سلامتی دنیا بیاد. اما یه نصیحت : سونوگرافی سه بعدی برای آستانه ی شنوایی بچه در آینده شدیدا ضرر داره . با سونوگرافی معمولی توی سه ماهگی جنسیت بچه مشخص میشه . سعی کن یک سونوگرافیه دقیق و ماهر پیداکنی بهت میگه . من آخر دو ماهگیم یعنی حتی قبل از تست های غربالگری با سونوی معمولی جنسیتشو بهم گفتن . توکه الان سه ماهم پر کردی. موفق و شادباش. m-maral-j
ساجده
18 اسفند 92 17:25
عزیزم ای جانممممممممممممم دختر پسر فرقی نداره ابشالا صحیح و سالم بیاد تو بغلت
دختر عمه مهربون
11 تیر 93 16:10
وای آخی ! مثل پس دایی من !! مهم نیس بچه چی باشه ! انشالله سالم باشه .. به وب منم سر بزنین. ..