آنیسا خانومآنیسا خانوم، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 9 روز سن داره

واسه نی نیمون که هنوز خیلیییییی کوچیکه....

تولدت مبارک دخترم

1393/5/23 15:30
نویسنده : leila
183 بازدید
اشتراک گذاری

سلااااام

من اومدم بازم دیر اومدم ولی باخبرای خوب

 

 

آنیسا خانوم ما 16 مرداد ساعت 10ونیم صبح با وزن 2660وقد 52بدنیا اومد.

 

اما اومدنش همه روغافلگیر کرد،من 15 مرداد رفتم دکتر و واسه 21مرداد نوبت سزارین گرفتم،اما دختر خانوم ما عجله داشت ووفرداصبحش دنیا اومد،سزارین اورژانسی شدم،چون کیسه آبم پاره شد.

 

خدارو شکردخترم سالمه وتاحالا زردی نگرفته،البته امروز 8 روزشه.

 

ماشالا خیلی دختر آرومیه،وهنوز اذیتم نکرده،ایشالا همیشه اینجوری باشه.

خیلی خوشحالم خدایا ازت ممنونم واسه فرشته کوچولویی که بهمون هدیه دادی،خیلی دوستت دارم دخترم.

 

 

پسندها (4)

نظرات (3)

مامان طاها و رها
23 مرداد 93 18:59
خیلییییییییییییییییییییییییییییییییییی مبارکه خانمی
ساجده
28 مرداد 93 14:07
مبارکههههههههههههههه عزیزم عکس خانم خوشگله رو بذار
leila
پاسخ
ممنون عزیزم،چون باگوشی میام نت هرکاری میکنم نمیشه عکس بذارم،ولی ایشالابزودی عکساشومیذارم.
ساجده
13 شهریور 93 16:18
وووی مبارکه چه نازه دخملی بوسسسسسسس