آنیسا خانومآنیسا خانوم، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 9 روز سن داره

واسه نی نیمون که هنوز خیلیییییی کوچیکه....

بدون عنوان

1393/5/13 18:29
نویسنده : leila
117 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام من اومدم باکلی تاخیر این مدت نت نداشتم

 

. امروز 13 مرداده،روزای آخره که من منتظر اومدنت هستم ،این روزاخیلی سخت میگذره دلم میخواد زودتر بیای توبغلم،کاش اینروزا هم تموم بشه

 

. پس فردا قراره دکتر تاریخ سزارین بهم بده،ای خدا ایشالا تاریخو بده تاخیالم راحت بشه وبرنامه ریزی کنم واسه کارام.

 

آنیسای خوشگلم منوبابایی خیلی دوستت داریم وبیصبرانه منتظرتیم.

پسندها (1)

نظرات (2)

maman zahra
14 مرداد 93 11:56
سلام.مبارک باشه قدم غنچه ی نازت.اگر میشه منملینک کن عزیزم
مریم
17 مرداد 93 18:45
به به سلااااام چه عجب اومدی . مبارکه انشاا... بسلامتی دنیا بیاد تاریخشو به ما هم خبر بده بیشتر بیا نت . نی نیمون دنیا اومد حتما عکسشو زوده زود بزار